10.4.14

Ben Neden Kilo Veremiyorum!

Malum yaz yaklaştıkça herkeste aynı telaş; Bu göbek nasıl eriyecek? Deniz, kum, güneş ve bikini aşığı olarak ben de kendime aynı soruyu 1 ay önce sordum, nasıl? 

Başladım internette araştırmalara, diyet planları yapmaya, spor, yürüyüş derken yaklaşık 3-4 kilo verdim şükür :)
Ama son 3 haftadır falan 58'de kaldım. Bir gıdım değişiklik yok. Hatta bazen 59 falan yazıyor o tartıyı kırmak istiyorum. 
Semester(normalde nasıl yazılıyor bilmiyorum biz kardeşimle dalga geçmek için hep böyle okuyoruz:D) tatilinde annem ve küçük kardeşim yanıma gelmişlerdi. Taa o zaman aramızda anlaştık şu kadar kilo vereceğiz, kim hedefine ulaşırsa diğer ikisi birleşip ona istediğini alacak. Ben şu tatlı ince kolyelerden istedim, küçük kardeşim bisiklet, annem ise yüzü için bakım istedi. Anlaştık ettik ama içimden kıskıs gülüyorum bunlardan önce ben veririm 50 olurum diye. Çünkü ikisi de yemek meraklısı ha ben farklı mıyım? tabi ki HAYIR! Ama kendimi daha iradeli daha hevesli falan görüyorum ya ?!
Neyse annem nasıl etti becerdi 7 kilo verdi kadın ya şaştım kaldım resmen. Bense hala 58'de takıldım. Bu sayıdan nefret ediyorum. Yaz gelecek ve ben bu göbekle ne yapacağım?


Neyse biraz fazla uzattım işte ben hala spor yapıyorum, az yiyorum, sağlıklı yiyorum. Şimdi de yukarıdaki resme bakıp yürüyüş yapmaya karar verdim. Hadi ben kaçtım.


2 yorum:

  1. blogun çok eğlenceliii çok sevdim ama takip butonun nerdeki bulamadımmm.. ben de bekliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz yeniyim de :) hemen bulup ekliyorum. Teşekkürler ;)

      Sil