11.4.14

Cupcake Aşkı

Geçen gün Ulus pazarında dolaşırken şipşirin cupcakeli bir tabak gördüm. Bayıldım renklerine falan ama elim kolum dolu ve araba da yanımızda değil. Alırsam kırılır diye uzun bir bakışmanın ardından yollarımızı ayırmak zorunda kaldık :( 
Şöyle bi'şeydi;

Ofiste boş kaldığım bi vakit netten araştırmaya başladım Allah'ım o da ne her yerde cupcakeli bir şey mutlaka var. Evet çok tatlılar ama bazıları epey abartmış gibi geldi bana. Mesela şöyle bir mutfak istemem ben, onları gördükçe canım çeker bi kere :)


Neyse annemin meşhur sözü "zevkler ve renkler tartışılmaz" diyerek benim tatlı cupcake'im ile tanıştırayım;

Bu tatlı tuzluğu instagramda zuccaciyee isimli dükkandan aldım. Üstelik çok da uygun fiyatlı. Ben bayıldım, siz de beğendiyseniz bir uğrayın derim. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder