12.8.14

Bikini Diyetim

bikini diyeti

Kilo almaya müsait bünyem sağolsun Nasıl? Neden? diye hiçç sormaz hemen şişer göbeğim! Sonuç olarak tartıda 62 görünce bir panik, ağlama, kendine kızma faslından sonra diyetisyen yolu tutulur. 
Kadının 2-3 cümlesinden sonra "eee tamam da ben bunları zaten biliyorum kii...

Eski ders notları açılır, makaleler okunur, internetten de biraz araştırma yapılıp doktorun yoluna düşülür. Kan, hormon zart zurt analizleri sonucu herhangi bir sıkıntı olmadığı görülünce Bikini Diyetine başlanır!

Arada yapıp hiç de pişman olmadığım kaçamaklar (genelde 1 hafta süren) ile yaklaşık 3 ayda 62'den 54 kiloya düşmüşüm! 8 kiloya el salla :)

İşlem gayet basit ilk adım "Love of Cardio" yazımda gizli devamında bu artık hafif gelmeye başlayınca "Bikini Giymek Bu Kadar Kolay" gelsin ama benim için en önemlisi "Squats are a girl's best friend" Gün boyu hiç bir hareket yapmasam da squat canım ciğerim ondan vazgeçemem!!

Ne yedik Ne içtik?

Normalde ne yiyorsan o işte sadece normal(!) porsiyonda. 3-5 kişinin yiyeceğini yemeyeceksin bu kadar!! 

Ayrıca ben uzunnn yıllardır cips, kola, gazlı içecek ve kızartma tüketmiyorum. 6-7 aydır da meyve nektarı içmiyorum. Tabii alkol alımına da dikkat etmek gerekiyor zira kendisi yüksek ölçüde yağ depolayıcı etkiye sahip!

Gün boyunca en az 2,5 lt suu!! Susuzluk şişmanlatır yahu!

Canım ciğerim esansiyel yağlarımı mutlaka tüketiyorum. Özellikle zeytinyağı vazgeçilmezim ilave olarak ceviz yağı, çörekotu yağı da kullanıyorum.

Yarım yağlı süt, yoğurt ve peynirsiz günümün geçmesine izin vermiyorum. Kendimi çok yorgun ve bitkin hissedersem kefir içip anında dinçleşiyorum. 

En az haftada bir porsiyon mevsimine göre balık tüketiyorum. Fırında kağıda sararak pişirmeye özen gösteriyorum ki omegalar bana kalsın.

Çok da çaba sarf etmeye gerek yok aslında çünkü Türk mutfağı oldukça sağlıklı. Beni en zorlayan kısım ise az yemek oldu :( 

Tabi ki durmak yok yola devamm!! Şimdi hedefimiz daha güzel karın kasları, biraz daha kilo vermek ve iç bacağı toparlamak. Hadi bakalım kolay gelsinn!!

bikini diyet


Önemli Not: Kendi deneyimlerimi burada paylaşmak ve kendi kendimi motive etmek adına yazılan bu posttaki bilgiler herkes için uygun olmayabilir!
Sevgilerle..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder