25.4.14

Bitki Aşkı - Love of Plants

Bahar geldi a dostlar. Doğa resmen uyandı, şöyle bir gerindi, bütün güzelliklerini serdi ortaya. Bu güzel havalardan mıdır nedir bu aralar bende bir saksı-çiçek aşkı uyandı. Sürekli bir şeyler ekip dikmek istiyorum. 2 hafta önce domates biber fidesi aldım. Getirdim ofise camın önüne ektim. Yanlarında bir de muz ve kaktüs var. Bakışıp duruyoruz :)  Dün Sakarya Caddesinde dolaşırken ayaklarım yine çiçekçinin önünde çakıldı kaldı. Bir tanesini gözüme kestirdim. Beyaz beyaz çiçekleri var, adı küpeli'imiş. Hemen aldım. Tomurcuk olanını seçtim ki çiçek vermesini izleyebileyim. 

Açınca böyle bir şey olacak ablası :)



Bu aralar her yerde var saksı çiçekleri hem de tam ekim zamanı. Siz de alın bir tane mutlaka tatlı tatlı bakışırsınız.



I like flowers too much especially these spring days. I wanna grow everything like tomato, banana or cactus... Yesterday when I walk around street, saw a florist and bought a potted plant. It will be ready for blossom in a few days. It will be like this;


You should buy flowers like this for looking each other :)




2 yorum:

  1. Ben de çiçek olsam da sen beni saksıda büyütsen :D Seni kocaman öpüyorum çiçeklerini de kıskandığımı belirtmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskanma bence çünkü onlar senin için :)

      Sil