24.12.14

Hello Mr. Snowman!

happy new year


Kağıtları kesip yeniden şekil vermeye, yeni şeyler üretmeye bayılıyorum. Bu tatlı kardan adamı yaparken de çok keyif aldım. Bana gülerken gördükçe ben de ona gülümsüyorum :)
Bir kaç tane daha yapmalıyım sanırım, sevdiklerim için!

NOT: Buradan kalıpları ve yapılışını bulabilirsiniz. Bloga göz atmayı da unutmayın, çok yaratıcı fikirler var ;)

------------------------------------------------------------

I love cutting papers to re-shape and creating new things.  I got too much fun with making these sweet snowman. When I see it's smiling to me, I smile to him :)
I should do a few more, I think, for my loved ones!

NOTE: Here you can find the patterns and construction. Do not forget to browse the blog, there are many creative ideas ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder